All for Joomla All for Webmasters

Numerosi romani au cumparat masini second-hand, atrasi in special de pretul accesibil. Totusi, chiar daca un autoturism rulat are marele avantaj al pretului, problemele pentru cumparator sunt reprezentate de cheltuielile ulterioare neprevazute.

Repararea masinilor costa mai mult la reprezentante, din cauza manoperei mai scumpe
Cel mai mare risc a unei masini la mana a doua este numarul de kilometri care, in foarte multe cazuri, este mai mare decat cel indicat pe bord, iar utilizatorul nu poate estima uzura reala.

Cele mai frecvente defectiuni auto

Potrivit datelor prezentate de reprezentantii Autovit.ro, printre cele mai frecvente probleme auto si costurile pe care le implica se numara:

–         defectiunile grave la nivelul motorului: 700 – 6.000 euro;

–         ruperea distributiei motorului: 500 – 2.500 euro;

–         inlocuirea radiatoarelor fisurate: 200 – 500 euro;

–         defectarea turbinei de supraalimentare a motorului: 300 – 800 euro;

–         interventiile pentru reconditionarea cutiilor de viteze: 600 – 800 euro;

–         problemele electrice: 250 euro;

–         kitul de ambreiaj: 300 euro;

–         defectiunile sistemului de aer conditionat si ale compresorului: 500 euro.

Manopera scumpa

In unele cazuri, manopera poate depasi costul piesei schimbate:

–         schimbarea unei perechi de placute de frana:10 – 15 euro,

–         inlocuirea ambreiajului: peste 70 euro,

–         schimbarea pompei de apa: 90 euro,

–         reparatii ale sistemului de aer conditionat: 150 euro la un service autorizat.

La reprezentanta, manopera poate depasi cu mult 250 euro pentru unele operatiuni.

Write a comment:

*

Your email address will not be published.

logo-footer